juli 2014

Tyrkia 2014

Hei! Igår var æ og Krister på fisketur. Vi fikk flere fisk, og hadde mye napp - nåkka som gjorde turen sykt bra! Resultatet ble fire store torsk og tre fine hyse. Når vi kom i land, fikk vi sløya og levert fisken til Krister sin tante :) Temperaturen var kjempebra i hele går, og selv om vi hadde litt vind på sjøen, ble vi begge solbrent/brun.. Sist nevt kan vel ikke æ skryte på mæ :D

Nu er det ikke så lenge igjen før flyet våres går til Tyrkia! Vi glæde oss sinnsykt mye til ei uka med fint vær, god mat og nye opplevelsa. Det blir ikke minst - deilig med en skikkelig kjæresteferie og æ trur vi blir å ha en kanonbra uke <3 har pakka litt ut av kofferten min, etter en liten visningsrunde for Krister. Det visste sæ å være meget effektivt, til tross for at han multitaska med et spill samtidig! Hehe, æ fikk i alle fall begrensa mæ til litt mindre klær på turen nedover, og det kan jo være lurt med tanke på at det er muligheta for shopping .. ;)

Adios fra oss!

long time no see

Hei!

Det har vært dårlig med blogging siden vi kom hjem fra syden. Dagan mine går til jobbing på VillaKulla og avslapping på ettermiddagen. Har også vært en del med kjæresten min, og da sir det sæ sjøl at blogging ikke er en prioritet! ;) Anyways.. Nu er det bare tre arbeidsdaga igjen på VillaKulla før æ tar ferie igjen. Det er godt å være tilbake i butikkjobb, men æ er også veldig glad for at det bare er for en periode :D På mandag sett vi kursen mot Tyrkia, og æ glæde mæ sinnsykt til det <3 Har begynt sånn smått å pakke i kofferten, og på lørdag kjøre æ innover for å bistå i pakkinga til Krister også. Hihi ;) Når vi kommer hjem fra ferie, skal vi bruke litt tid på flytting og 15. august begynne æ å jobbe! Det er med andre ord ganske hektisk fremover, og æ trur ikke at æ blir å holde like mye liv i bloggen - som æ har gjort før. Kanskje dabbe det så mye av etter hvert, at æ slutte helt.. Time will show.

BENIDORM var en "aha-opplevelse" for oss. Det var kjempebra tilrettelagt for rullestolbrukera, og det glede jo oss alle. Det gjorde ting veldig mye enklere :) Vi bodde på et fint og trivelig hotell, med en gjennomsnittsalder på kanskje 50 :D Eller sagt på en anna måte, det var svært få unga på hotellet og heller ikke så mange unge folk. Win-win. Vi hadde fint vær begge uken, og temperaturen lå på rundt 28-30 grader. Litt varmt noen daga med lite vind - men sånn er det jo ;) Har fått shoppa en hel del, og måtte stappe dongeribuksen mine i en sekk for å ikke få overvekt. Story of my life. HEHE :D

Nu skal æ hive i mæ litt frokost, før æ drar på jobb!

Innkjøp: Benidorm 2014

God kveld!

Æ tenkte å lage et lite innlegg med noen av innkjøpan æ har gjort i Benidorm. Er kjempefornøyd med årets 'catch', og æ blir ekstra glad når klær er billig! Alle som kjenne mæ, vet at æ er god på shopping. Det er æ vel egentlig ekspert på, når æ tenke mæ om.. Hehe :D Har stort sett handla på Primark, Pimkie, og gatasjappen langs hotellområdet. Masse klær, til en meget rimelig penge ;)

Æ tar med mæ 4 par nye sko, 5 nye jeans og en hel haug med nye overdela! Blir ingen sak å jobbe på VillaKulla når antrekkan er klar flere daga i forveien. Hihi :)

Nu er det bare to hele daga igjen, før avreise på mandag. Den siste tida blir vi nok å bruke i sola, for å ta med oss litt hint av syden hjem :) æ har faktisk fått masse farge (.. Altså, mer enn normalt), og æ syns det er kjempestas :D hihi. Søndagen vil nok ellers gå til pakking og VM-finale, før vi klargjør oss for reisedagen.

Æ er hjemme i Hammerfest på mandagskveld, og blir henta av kjæresten på flyplassen <3 glæde mæ enormt til å se han igjen! Wiii :D

L <3 K

Det er ikke hver dag det er like spennanes å blogge fra syden. For det første så gjør vi jo i grunn det samme hver dag, og for det andre så har æ ikke knipsa et eneste bilde med kameraet!! Litt uvant siden æ ellers bruke å gå amokk, men i år har æ liksom klart mæ med iphone og ipad. Skal få knipsa noen bilda av hotellområdet før avreise, som æ kan vise når æ er tilbake i Norge. Da vil æ også skrive litt om våres opplevelse av Benidorm og hotellet :)

Vi var på et innendørs marked i går, og da fikk æ kjøpt mæ en ny caps. Tenkte det var litt stas å få printa på 'Line elsker Krister' - så da ble det sånn! Syns capsen ble kjempefin :D æ kjenne virkelig på savnet av kjæresten min den her ferien, og ser frem til å komme hjem til han om bare fem små daga! Da står jobbing på VillaKulla for tur, og deretter drar vi jo på kjærestetur til Tyrkia. Wii, som æ glæde mæ til det. Når vi returnere fra ferie, skal vi bruke siste uka til avslapping og flytting <3

Nu er det tid for frokost. Ha en fin dag!

Lets go to the beach

Hola!
Dagan i Spania går fort, og består som regel av sol og bading. Igår var vi ungdommen en tur på stranda. Fikk bada litt i sjøen, før det røde flagget kom opp - for å bli! Da pakka vi tingan våres å dro for å spise lunsj. Deretter dro vi tilbake på hotellet for å sole og bade mer.

Vi har akkurat kommet hjem fra et kjøpesenter her i Benidorm. Fant mæ et par nye sko, en shorts og ei ny rød bukse :D såå typisk mæ! I tillegg til det så fikk mamma, Margaret og æ prøvd fiskespa for første gang. En ny opplevelse ;) syns egentlig hele konseptet er ganske creepy - med tanke på at fiskan spis min døde hud, men det skal sies at det funka.

Vi avslutta kvelden med to runda bowling. Æ spilte driiiiitdårlig begge rundan, og endte langt ifra vinn. Men men ;) nu skal æ straks ta kveld! Sov veldig dårlig natt til idag, og håpe å få tatt det igjen i natt.

Snaaakkes!

Shopping

Da var vi akkurat kommet tilbake etter en formiddag med shopping. Etter frokost dro vi til Alicante for å finne Primark og andre butikka i kjøpesenteret der. Æ var ikke så imponert over utvalget på primarken, men det er nok fordi æ er vant med utvalget i London. Æ fant likevel mange fine overdela, litt undertøy og ny bikini. Så æ sir mæ fornøyd med dagens shoppingrunde. Æ prøve uansett å begrense mæ siden æ skal til Tyrkia om 25 daga med Krister <3 må jo ha litt penga da også ;)

Om en liten time skal vi på et steakhouse i nærheten for å spise middag! Hotellmiddagen er ganske ensformig, så det blir godt med litt forandring i kveld. Æ ser for mæ at det blir burger på den her tøtta :D

Imårra håpe æ på litt tid foran (og i) bassenget. Mitt eneste mål er å være brunere enn kjæresten min, når æ kommer hjem ;) hihih!

Day 1

Hei!

I går gikk dagen til å bli kjent med benidorm, og til soling/bading. Hotellet består stort sett av eldre, så det betyr at både basseng og biljardbord er ledig. Det like vi! På kvelden spiste vi middagsbuffet på hotellet, og etter det gikk vi på pub for å drikke nåkka kaldt. Vi avslutta ganske tidlig, og det var deilig. Våkna uthvilt rett før ni idag, og fikk i oss frokost før vi la ut på dagens ferd!

Idag starta vi med å gå på marked. Fant ikke nåkka anna enn en caps, men det var høyt nødvendig siden sola allerede har satt sine spor i hodebunnen min. Lunsjen tok vi på Mc doalds, og etter noen tima med bassengkanten dro 'ungdommen' på KFC for litt brunsj (?). Gode og veldig billige måltid;)

Ellers har vi det bra alle sammen. Etter middag skal æ skrive noen kort hjem, og resten av kvelden er uviss.

Imårra høre æ snakk i at vi skal dra til Alicante for å shoppe på primark (blant anna..), og det sir æ ikke nei takk til!

Hola fra Benidorm

Hei!

I går kveld/natt kom vi frem til hotellet våres i Benidorm. Foreløpig et fint hotell i et nokså sentralt strøk. Æ sitt på terassen å nyt mårrasola mens lillebror enda sover. En nydelig start på den første dagen i syden!

Æ prise mæ lykkelig over at internettilgangen på hotellet funke - for det betyr at æ enklere kan kommunisere med kjæresten min som er hjemme i Norge <3

Idag har vi ingen planer klar, men vi skal møtes til frokost om en liten time. Deretter håpe æ på litt tid på bassengkanten til soling og bading.